5 Mart 2014 Çarşamba

LIFE IS A BEAUTİFUL SPORT: LACOSTE

Yine biraz uzun bir ara verdim sanırım... Eşimin işleri sebebiyle 3 hafta memleketim İzmir'deydim. Hem İzmir'i özlemişim, hem İstanbul'a alışmışım. Zira ilk günler harika geçen zaman sonraları yerini bugün ne yapsama bırakınca birazcık sıkıldığımı hissedip İstanbul'a dönmek istedim. Ve tekrar İstanbul'dayım.
Maratonum tekrar başladı. İlk etkinliğim bugün Lacoste lansmanı ile start verdi. Yine muhteşem ikramlar eşliğinde Eren holding ve Lacoste ailesinin yeni koleksiyonunun tanıtım sunumunu izledik. Kısaca bilgi verecek olursam;
Lacoste'un yeni koleksiyon sloganı ''Life is a beautiful sport'' Yani Lacoste'a göre spor sadece fiziksel bir aktivite değil, kararlılık, canlılık ve sorumluluğun ispatı. Ve Lacoste yeni koleksiyonunu bu motto ile hazırlamış. Kadın koleksiyonunda bulunan uzun ve rahat elbiseler, biye detayları ile Lacoste kadınını adeta baştan yaratıyor. Erkek koleksiyonunda bulunan kişiye özel tasarlanmışçasına özel gömlek ve pololar ise markanın tasarım algısını ön planda tutuyor. Tasarımlarda renk olarak beyaz ön planda olmak üzere pembe, yeşil ve mavinin soft geçişleri dikkat çekiyor.


Tekstilin yanısıra Lacoste markasının gözlük, parfüm ve saatlerine de bakmadan geçmedik. Özellikle gözlüklerde magnet koleksiyonuna bayıldım. Gözlüklerin sapları çekip uzatılarak başın arkasında manyetik uçları sayesinde birleşiyor ve size muhteşem bir rahatlık sunuyor. Gözlük kutusu evde kalanlar artık gözlüğünü kolye gibi boynunda taşıyabilir ;)


Parfümlerde tenis topu şeklindeki şişeler beni kokulardan daha çok etkiledi. Aynı parfümün gündüz ve gece kullanmak üzere 2 ayrı kokuyu taşıması da şaşırtmadı değil. Kokularıyla da büyülendik diyebilirim...


Saatler ise yine tekstilini tamamlarcasına bir bütünlük oluşturuyor. Her yaşa ve her tarza uygun saatler Lacoste' da ;)


Koleksiyon da etkinlik de harikaydı. Bugün bizi bir araya getiren herkese teşekkürler. Sizler de koleksiyonu merak ediyorsanız en yakın Lacoste mağazası sizi bekler. Online olarak da buraya tıklamanız yeterli :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder