21 Mart 2014 Cuma

LITTLE LITTLE IN TO THE MIDDLE :)))

Selam Herkese,
Geçtiğimiz hafta MBFWI da bir yağmurlu bir güneşli havaya kanıp kendimize dikkat etmediğimizden şuan boğazlarımın ağrısına eşlik eden gnc den aldığım relax çayımla yazıyorum yazımı. Hep bir kırgınlığım oldu bu sene ama çok şükür ağır grip yaşamadım.
Başlığımı atarken Cem Yılmaz'ın esprisinden etkilendim çünkü geçtiğimiz 2 haftanın özeti küçük küçük ortaya şeklinde yazılacak :)
İlk durağımız yine şık ve ince bir zevke sahip Benetton. İstinye Park Big Plate' de karşılandığımız muhteşem kahvaltı sonrası koleksiyonu görmek için mağazaya indik. Benetton bu sezon kalite, stil ve rahatlıkla birleşen üç ruhlu bir koleksiyon yapmış: Sofistike, Şehirli ve Genç... Üç ayrı dünyayı aynı anda hem sert hem feminen olabilen 3 kategoride toplayan Benetton ürünlerine bayılarak mağazadan ayrılıyoruz.




İkinci durağımız The House Hotel' de Loreal ve Zeynep Tosun ile Ombre deneyimi. Ombre nedir derseniz benim haberim olmadan yaptırdığım saçlarım diyebilirim. Hem doğal saç rengim olsun hem de sarı saçı çok seviyorum deyip kuaförün yolunu tuttuğumda aklıma koymuştum dipleri kendi rengim uçları sarı olsunu :) Sonuç etkileyiciydi ama sonradan bunu evde de yapabileceğimi öğrenmek daha da etkileyiciydi. Hem de Zeynep Tosun ve renk uzmanı Ahmet Çoban'ın uygulamalı olarak Ombre'yi tanıtması ile. Merak edenler instagram adresime göz atabilir ;)





Üçüncü durağımız yine bir Loreal etkinliği fakat bu ünlü makyaj artisti Ali Rıza Özdemir ile gerçekleştirdiğimiz workshop. Maslak P Blok fotoğraf stüdyosunda gerçekleşen workshopta inanılmaz güzel bir gün geçirdik. Makyaj yaparken uygulayabileceğimiz tüyoların yanısıra birebir uygulama, diplomamız ve hediyelerimiz yüzümüzde gülücükler açmasına sebep oldu diyebilirim. Artık kusursuz bir makyaj yapabilmek için tüm donanımı aldık diyebilirim. Teşekkürler Loreal ve Ali Rıza Özdemir...




Fashion Week' e gelirsek; sadece Pazartesi, Perşembe ve Cuma katılabildim. Defileden defileye koştururken kombin detaylarımı da yine instagram hesabımda paylaştım. Umarım beğenilmiştir ;)



Ve son duraklarımız da dünden Gapfit ve ÜmitTemurçin etkinlikleriydi. Gap bizler için süper bir koleksiyon hazırlamış; Gapfit. Hava aldıran yüzeyi ile antreman sırasında serin tutan, nemi emerek cildimizi kuru tutan muhteşem parçalar bizler için özel olarak hazırlanmış Pürovel Spa da spor yapmamız için askılarında bizleri bekliyordu. Hazırlıklarımızı tamamladıktan sonra spora geçtik. Hocalarımız eşliğinde sporumuzu yaptık. Bu güzel etkinliği de güzel bir brunch ile sonlandırdık.


Gece ise Ümit Temurçin arkadaşımızın Let's Get Jeans partisinde birlikteydik. Podyuma canım arkadaşım Duygu Şenyürek'in çıkacak olması bu partiyi vazgeçilmez kılmıştı benim için. W Otel'de gerçekleşen parti çok çok eğlenceli ve renkliydi.
Gelecek detayları paylaşmak üzere herkese mutlu, meraklı ve gülücüklü günler dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder