27 Ocak 2014 Pazartesi

AKSAMA NE PISIRSEM :)

Sanırım bugün bende gribe teslim oluyorum. Dünden beri kırgınlığım bugün boğaz ve baş ağrısıyla devam ediyor. Biten Umca damlamda yanımda değil. Ama akşama inşallah yanımda olacak ve gribe beraber meydan okuyacağız.
Şimdi bayan erkek herkesin en büyük sıkıntısı akşama ne pişirsem konulu yazıma geçmek istiyorum ;) Açıkçası yemek yapmayı çok sevmiyorum. Zaten başta evli bayanların en büyük derdi, akşama ne pişirsem! Dondurulmuş ürünleri uzun zamandır biliyorum ve kullanıyorum. Kendi evlerimizde de yazdan hazırlıklar yapıyoruz domatesler fasulyeler buzluğa konuluyor, kışın afiyetle yiyoruz. Dondurulmuş ürünlere de aynı düşünceyle yaklaştığımdan sık sık marketlerin dondurulmuş dolaplarında geziniyorum :) Yeni keşfim ise sadece dondurulmuş soğan ya da fasulye değil de bunların hepsinin içinde bulunduğu yemek kutuları; ben Ayfrost'u biliyorum belki başka markaların da vardır.





Öyle güzel bir düşünce ki yemek yapmayı oyuna dönüştürüyor resmen. Örneğin bamya kutusunu alıyorsunuz, içinde, soğan-biber karışımı ayrı bir poşette, domates-havuç karışımı ayrı bir poşette, bamya ayrı bir poşette, tarifi kutunun arkasında ;) Siz sadece yağını tuzunu ekliyorsunuz. Yemek hazır ;) Şimdilik barbunya, fasulye ve bamya çeşitleri var. Umarım zamanla çoğalırlar. Bir de Feast var, tencerelik yemekler..





Bunların da şimdilik 4 çeşidi var ve harika oluyor. Herşey içinde siz sadece tencereye döküp pişiriyorsunuz. Enginar mesela biz egelilerin baş tacı yemeği, Feast ile çok kolay. Paketleri ortalama 3 kişiye bol bol yetiyor. Fiyatları da uygun. Daha ne isteriz ;)

3 yorum:

  1. Aa hiç bilmiyordum böyle hazır yiyecekler olduğunu, genelde tamamı pişmiş olur ısıtır yersin :) Yemeğe misafir olduğunda kurtarıcı olur :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Gözde Hanım, hem çok lezzetli hem de çok sağlıklı ;) Ben sabırsızlıkla diğer çeşitlerini bekler oldum :)

      Sil
  2. Canım çok faydalı oldu bu özellikle çalışanlar için bir kurtarıcı resmen deneyeceğim :) bu arada geçmiş olsunn :(

    YanıtlaSil