4 Kasım 2013 Pazartesi

KIEHLS BUYUSU


Bu yazıda dolu dolu geçen bir Kiehl's Zorlu günü açılış hikayesi var.



Gelelim bu büyülü güne ;)



Yanlışlıkla gönderdiğim bir mail sonucu tanıştığım blogger arkadaşım Serap Tan'ın davetiyle Kiehl's mağazasının Zorlu Center'daki açılışına gittim. Ve 160 yıl önce New York East Village'de özgün bir eczane olarak başlayan hikayelerinin bugünlere nasıl geldiğine tanıklık ettim. Siz de bu hikayeyi merak ediyorsanız www.kiehls.com.tr adresinde bulunan hakkımızda kısmını bir okuyun ve mucizelerine siz de tanıklık edin derim.



Mağazaya vardığımda öncelikle 'Bay İskelet' ile tanışma şerefine nail oldum :) Medikal ruhlarını temsilen sundukları 'Bay İskelet'anatomik bir insan iskelet sisteminin aynısına sahipmiş, bunu da öğrenmiş olduk ;)


Mağazada gezerken 'Bay İskelet' den sonra ilgimi çeken bir diğer şey ise incirli parfümleri oldu. İlk defa bir parfüme resmen aşık oldum. Hediye kabul edilir :) Büyülü kokuyla gezime devam ederken profesyonel Kiehl's danışmanları cilt analizimi yaparak bana cilt tipime uygun deneyimleyebileceğim ürünlerinden oluşan bir paket hediye ettiler. Bu güzel açılış günü sürprizleri daha bitmemişti. Mağaza gezimiz sonrasında bizi güzel bir parti bekliyordu.


Dj performansı, kokteyller, cupcakeler ile bu güzel etkinliği de noktaladık.


Bu arada merak edenler için, ben bumarkayla ilk kez tanıştım. Ve deneyimlediğim ürünlerinin büyüsüne kapılarak iyi ki tanımışım dedim. Siz de kişisel bakımınıza önem verenlerdenseniz en yakın Kiehl's mağazasına uğrayın derim. (Mağaza bilgileri yukarıda da belirtmiş olduğum internet sitelerinde mevcut) Tabii bir de incirli parfümlerini koklayın, büyüleneceksiniz ;) 

5 yorum:

  1. :) iyi ki atmıssın ama o maili di mi :) sevgiler canım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen cnm evet ;) Çok sevindim seni tanıdığıma ;)

      Sil
  2. Ozgurluk anitiyls ilk fotonuz cok tatli :) bayildim

    YanıtlaSil