17 Ocak 2014 Cuma

BLOGDEPOSU YARISMA SON DURUM

Birkaç gündür yeni ve tatlı bir heyecanım var. Bildiğiniz gibi blogdeposu bloglar arası yarışma. Öncelikle oy veren herkese oyları için çok teşekkür ediyorum. Tabii ki böyle bir yarışma düşünüp hayata geçiren blogdeposu'na ;) Sizlerin desteğiyle bloğum gelişecek ve şenlenecek :) Beni tanıyanlar bilirler, ben her zaman haktan yanayım. Bazı diğer blog sahibi arkadaşlarımın yazdığının aksine bu yarışmada bir haksızlık olduğunu düşünmüyorum. Aksine benim gibi yeni blog açmış arkadaşlarımın tanıtıma diğerlerinden daha çok ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Bakın onların ihtiyacı yok demiyorum kesinlikle. Ama bizlerin de bu kulvarda yarışmamızın oldukça doğal olduğuna inanıyorum. Ben ilk defa bir yarışmaya katılmış ve ilk defa bu kadar güzel mükafatlandırılmış bir Lifestyle konseptli blog sahibesi olarak çok mutluyum. Çok yakın zamanda sizlerle inşallah bu yarışmayı kazandığımın bilgisini de burada paylaşmak isterim. Kendinize çok iyi bakın ve güzel haberlerimi sizlerle paylaşabilmem için beni takipte kalın ;)

Oylarınız ve son durumu takip edebilmeniz için; blogdeposu tıklayınız.

3 yorum:

  1. Merhaba Hande hanım blogunuzda son yayınlar gadgeti olmadığı için sadece 1 paylaşımda bulunduğunuz zannediliyor. Yarışmamız tüm hızıyla devam ediyor sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Hemen ekledim, çok teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim böyle daha hoş durmuş sayfanız :) Sevgiler...

      Sil