22 Aralık 2013 Pazar

TOPSHOP NEW IN

Selam herkese,
Uzun bir aradan sonra nihayet bilgisayarımı aldım ve yazımı yazıyorum. Öyle çok konu birikti ki sanırım hergün yazacağım ;) Verdiğim bu uzun arada hem sizler için yazılar biriktirdim hem de tatil yaptım. İlk konumuz Thopshop'un yeni sezonu ve çılgın indirimi. Kendime güzel parçalar kaptım ve sizler için de fotoğrafladım. İlk fırsatta sizlere de uğramanızı öneririm ;)


  



                             
Yılbaşı gecesi için mükemmel bir seçim hem de indirimde, fiyatı ise 189,90 TL



                 Bu tavşana bayıldım, jean ile de süper bir kombin yapılır ;)


Yüksek bel pantolonlar yine çok moda bu da topshop farkıyla ;)


1 yorum:

  1. metalik elbise gerçekten de yılbaşı için harika! eteğin hacmine ayrıca bayıldığımı belirtmeliyim.. sevgiler :)
    edankb.blogspot.com

    YanıtlaSil