10 Ekim 2014 Cuma

ATASUN OPTIK


Yine uzun bir aradan sonra merhaba,
Burada hep olumlu sonuçlar aldığım şeyleri paylaşmıyacağım tabiiki. Memnuniyetsizliğimi de ara ara buradan sizlere bildireceğim. Bugün yaşadığım bir olayı sıcağı sıcağına sizlerle paylaşmak istiyorum.
Şu tv reklamlarında bangır bangır reklam yapan Atasun Optik bugünki konum. Reklamlarda mutlu teyzeler, kaliteli olduğunu söyledikleri gözlük ve camlara inanarak bugün oraya gittim. Kayınvalidemin gözlük ihtiyacı var ve elimizde de SGK reçetemiz mevcut. Gittik, ilgili bir personel karşıladı bizi. Neyse, gözlük seçeceğiz anlatıyor da anlatıyor. Ben şu reklamlardaki kampanyayı soruyorum geçiştiriyor bir şekilde tekrar anlatıyor. 4. kez soruşumda alıyorum cevabımı. 49 TL çerçeve + 19 TL cam. Biliyorsunuz ki SGK çerçeve ve gözlükten hiç para almıyor. Hadi diyorsun çerçeve alalım cam SGK nın karşıladığı olsun. Hop personel araya giriyor, astigmattan giriyor miyoptan çıkıyor, o cam kaliteli değil diyor, size inceltilmiş cam verelim diyor fiyata en az bir 100 TL ekliyor. SGK nın camını önermedikten sonra da siz bilirsiniz diyor. Karşıda bir kampanya görüyorum 2. gözlüğünüz sadece 9 TL diyor. Hemen diyorum ki yakın gözlüğü de gerek bari onu uygun fiyata alalım ama o da sadece reklamdan ibaret. Neymiş aynı çerçeve ve numara olması gerekiyormuş. Ben aynı gözlüğün ikincisini ne yapayım Allahaşkına??
Yani kısacası diyorum ki reklamlar için ayırdığınız bütçeleri gerçekten müşteri memnuniyeti için ayırmış olsaydınız şimdi bunları yazmıyor ve her gözlük ihtiyacımda sizlerin kapısını çalıyor olacaktım. Bu arada öyle firmalar yok mu var ama onların da ne yazıkki nesli tükenmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder