21 Nisan 2014 Pazartesi

BEBEGIMIN LISTESI

Hayatımıza anlam katan şeyler bu minik mucizeler değil mi? Bebekler, evet. Kendimi bildim bileli bebekleri çok seviyorum, onlarla ilgilenirken bu dünyada değilim sanki. Hayattaki en masum şeyler onlar; korunmaya muhtaç, sevgileri paha biçilemez...
Anne olacağını öğrenen kadın, şaşkınlığı, sevinci, o karmaşık duyguları yaşarken birçok da plan yapıyor tabii ki. İlk isteği sağlıkla bebeğini kucağına almak olan annelerin, gebelik boyunca ve sonrasında bebeği için hep istekleri ve ihtiyaçları oluyor. Ben de acaba ne yapardım diye hayallere dalarken, Divan Bebek'te gerçekleştirilen etkinlikte bebegiminlistesi.com ekibi ile tanıştım. İyiki de tanıştım, çünkü, bebeğiminlistesi ekibi bir anne özeniyle anneler için her şeyi düşünmüş. Anne ve bebekle ilgili tüm ihtiyaçların yanı sıra baby shower ve doğum günü etkinlikleriniz için de organizasyon adına birçok seçenek sunmuş. Örneğin baby shower partisi yapacaksınız; siteye girip bebeğinizin ihtiyaçlarını seçiyorsunuz. Gelecek misafirleriniz de sizin seçtiğiniz listeden hediyelerini alıp geliyorlar. Böylece hem annenin seçtiği hediyeler alınıyor, hem de giden 'ne hediye alsam' derdinden kurtuluyor ;) Party için mekan, ikram gibi seçenekler de sitede annelerin seçimine hazır bekliy
Hayatımın şu döneminde iyi ki bu ekiple karşılaştım diyorum çünkü ilerleyen zamanlarda onlara çok ihtiyacım olacak gibi ;)



Sitenin Yaratıcısı Güzel Anne Elif Hanım
Pastamız ve özenle hazırlanmış hediyelerimiz
Etkinlikte en ön sıradayım :)
Selfie'siz olmaz dedik ;)


Ps: Photos by Betty Mazalto Photography

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder