6 Ocak 2014 Pazartesi

UYGUN FIYATA ORIJINAL PARFUM

İnternetten son yaptığım alışverişe kadar orijinal parfümü yurtdışı harici nereden satın alabilirim sorusu hep kafamı kurcalardı. Ve internetteki sitelere güvenemez gider sephora, tekinacar gibi mağazalardan ciddi pahalı rakamlara, paraya kıyar alırdım. Ta ki son tecrübeme kadar: www.mizu.com
Aslında Mizu' dan sipariş verirken de tereddüt etmedim değil. Şu yazı da içime biraz su serpti ama parfüm gelene kadar inanamayacaktım. (Mizu, dünya e-ticaret devi amazon.com' un da ortaklığının bulunduğu, Türkiye’nin en büyük çiçek satıcısı ciceksepeti.comun bir markasıdır. Mizu, parfüm, kişisel bakım ve makyaj ürün kategorilerinde, %100 orijinal kozmetik ürünlerini kullanıcılarına sunmaktadır.)

Neyse, verdim siparişimi ve 2 günde kargo bana ulaşmıştı. Kutuyu açarken ki heyecanımı görmenizi isterdim. Ve nihayet parfümüm orijinal 100 ml şişesinde bana göz kırpıyordu. Kokusu da aynı. Sonunda buldum dedim. Bu dertten muzdarip olanlarla da bu güzel deneyimimi paylaşmak istedim. Mizu' dan hiç tereddüt etmeden parfüm alabilirsiniz. Hem de neredeyse bahsettiğim mağazaların 1/3 fiyatına.
Ayrıca küçük bir not: Akıllı telefonumda kullandığım Adwin adlı uygulama kısa anketler yapıp indirim veya hediyeler dağıtıyor. Mizu' dan parfümümü alırken %15 lik indirim hakkımı da bu uygulamadan kazandım. Mutlaka indirin derim ;)


2 yorum:

  1. handecim ben bu parfümü mutlaka isterim o kadar :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Istemekte de haklısın. Resmen aşık oldum kokusuna. İnşallah birgün çekilişle hediye ederim ;)

      Sil