26 Aralık 2013 Perşembe

YILBASI CEKILISIM 2014

Merhabalar herkese;

Uzun zamandır bahsini ettiğim çekilişimi sonunda gerçekleştiriyorum. Hediyelerime gelince;


*La Loba Boutique by Kübra Kaçmaz özel tasarımı triko
*Studio Kaprol imzalı özel tasarım fular
*Avon İnstinct eau de parfum
*Nashi Argan el kremi
*Kerastase K Powder Bluff (şekillendirici kuru şampuan)
*Kerastase Lift Vertige (saç diplerine hacim veren jöle)
*Matrix Biolage Keratindose (yenileyici bakım sütü)

Bu hediyeleri kazanmak için ise;
1- Blogumu takibe almanız (en altta bu siteye katılın linkine tıklayarak)
2-İnstagram hesabımı takibe almanız (handegezer kullanıcı adı)
3-Twitter hesabımı takibe almanız (handegezerblog kullanıcı adı)
4-Bu yazının altına yorum bırakmanız.

Çekilişim 1 Ocak gecesine kadar devam edecek olup, kazananı 2 Ocak' ta burada ilan edeceğim.

Şimdiden herkese bol şans ve bol şanslı bir yıl dilerim ;)

22 yorum:

  1. İlk yorumu yapan ben olayım :) o zaman inşallah şanslı kişide ben olurumm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şerife Hanım bu siteye katılın linkinden blogumu takibe alırsanız katılımınız tamamlanacak ;)

      Sil
  2. Galibaa artık tamamdır :) Bu arada memnun oldum. Paylasımlarınız çook başarılı. Tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oldu ;) çoook teşekkür ederim ben de memnun oldum :)

      Sil
  3. Merhaba, paylaşımlarınızı inceleme fırsatım oldu. Umarım bir gün benimde bir blog'um olur :) Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    Twitterda:https://twitter.com/@makarnadelisi (Secil Sudagez)
    Instagramda: http://instagram.com/sclaksu

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seçil Hanım öncelikle çok teşekkürler, fakat takip işlemleriniz de eksiklik var onları da tamamlayabilirseniz size de bol şans diliyorum ;) Blog açmak istiyorsanız ve bu konuda kendinize güveniyorsanız vazgeçmeyin derim ;)

      Sil
    2. Hande Hanım, blog'unuza katılma işlemini yapamamışım. Umarım şimdi olmuştur.

      Sil
    3. Olmuş Seçil Hanım, problem yok, bol şans tekrardan ;)

      Sil
  4. bunlar benım olmalıııııııııııı :D

    YanıtlaSil
  5. Kardes sansi olsun benim olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım, bu yıl şans sizden yana olsun Hale Hanımcım ;)

      Sil
  6. Merhaba
    gfc de umut sukran olarak izliyorum .
    twitterda @bugdaykepegi olarak takibe aldım
    instgramda @bugdaykepegi olarak takibe aldım

    Bana Bol şans  İyi yıllar …
    Umut Sukran
    sukrankarav@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    Blogunu Tuğçe Küpeli ismiyle takip ediyorum.
    Instagramda japonabenzeyebilirimm, twitterda @japonuygunn isimleriyle takipteyim.
    Sevgiler :-) tugcekpl@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. merhaba,
    tugce tasgin bloğunuzu izliyorum
    @tgctsgncnr twitter adım
    durubaby instagramda takibe aldım
    tugce_tasgin@hotmail.com
    tuğçe caner

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Tuğçe hanım, size de bol şans

      Sil
  9. Merhaba sizi yeni keşfettim iyi ki keşfetmişim öncelikle:)
    instagramdan "secondhandbytuba"
    Twitter ve burdan da "Tuba Tahça" "ttahca" olarak izlemeye aldım sizi. Umarım bana çıkar:)

    YanıtlaSil
  10. Hayal ettiğim şeyi yapıyorsunuz umarım bir gün ben de sizin gibi olabilirim paylaşımlarınızı çok beğendim şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben çok teşekkür ederim, size de bol şans, hayallerinizi gerçekleştirebileceğiniz bir yıl dilerim ;)

      Sil